«ПриватБанк» почав блокувати платежі за зв’язок, комунальні та інші послуги, які власники карток банку проводять через систему Portmone.
При спробі оплати платіж блокується, а користувачеві приходить SMS-оповіщення про те, що оплата на сайті була обмежена з метою безпеки.
У банку підтвердили таке починання, пояснивши його діями шахраїв і недостатнім захистом платежів в системі.
«Причиною таких запобіжних заходів є активізація шахрайства та відсутність виразної політики захисту платежів на стороні колег по ринку. Наш обов’язок – захищати кошти наших клієнтів, для цього ми використовуємо всі доступні нам можливості», – повідомив заступник голови правління банку Олександр Вітязь.
У Portmone підтвердили факт блокування платежів. Хоча, як компанія вже заявляла раніше, звинувачення в недостатньому захисті – безпідставні, адже у Portmone є всі необхідні дозволи та сертифікати безпеки.
Компанії зараз обговорюють, що склалося. «Ми з «ПриватБанком» ведемо переговори для вирішення даної ситуації. Сподіваємося, найближчим часом ми вирішимо ці питання», – повідомили в Portmone.
Подібна ситуація вже траплялася в 2010 році. Тоді банк також перестав обслуговувати платежі за своїми картками, які проходили через систему Portmone, причиною тоді теж називали активність шахраїв.
Нагадаємо, 24 липня «ПриватБанк» оголосив про те, що закриває p2p-перекази з картки на картку на зовнішніх сайтах. Зараз користувачі банку можуть переказувати гроші між картами в онлайні тільки в «Приват24». Під такі «санкції» банку потрапили великі системи – такі як Portmone, iPay, EasyPay.
finance.ua
|